Högtidsgudstjänst med Karin Wiborn, barnkyrka och sång av Älvsjökyrkans kör den 18 februari 2024

Två händer framför ett träd bildar ett hjärta.

Söndagen den 18 februari 2024 kl 11 hälsar vi alla välkomna till en högtidsgudstjänst. Vi får besök av Karin Wiborn, biträdande kyrkoledare i Equmeniakyrkan, som predikar. Älvsjökyrkans kör sjunger under Lena Brisenheims ledning och det är Barnkyrka med Beatrice Robertsson och Hjärtrud.

Svart/vit bröstbild på Karin Wiborn. Hon har mellanmörkt långt hår med lugg, runda glasögon och är klädd i svart, med vid pastorskrage och en lång kedja på bröstet som det troligen hänger ett kors på. Karin ser allvarlig, men vänlig ut.
Karin Wiborn, biträdande kyrkoledare i Equmeniakyrkan.

Efter gudstjänsten blir det kyrkfika och då får vi också möjlighet att samtala med Karin Wiborn om vad som händer i Equmeniakyrkan just nu.

Högtidsgudtjänsten hålls samband med Älvsjökyrkans årsmöte lördagen den 17 februari kl 15 (kallelse och årsmöteshandlingar har skickats på mail och post till medlemmarna).